czwartek, 24 marca 2016

Tags, tags, tags.....

Nadal trwa u mnie tagowy szał :) nic nie poradzę, od tagów jestem uzależniona i nie zamierzam się leczyć - dobrze mi z tym :)
Uwielbiam tworzyć bazy pod tagi, nawet jeśli oznacza to dzierganie nożykiem twardej 3-milimetrowej tektury, a potem nadawać im pożądany kształt i wygląd.
Ostatnio stworzyłam takie oto bibeloty:




Mały, kwadratowy tag, powstał w ostatni niedzielny wieczór. Użyłam produktów 6 firm: Studio75, Prima Marketing, Kaiser Craft, Sizzix/Big Shot Plus, Crop A-Dile by We R Memory Keepers.





Mój kochany tag :) z wyjątkowym ptaszorem, w stylu retro, na bogato..papiery Decorer i Stamperia "The Alphabet", metalowe ozodoby z Retro Kraft Shop, tusze distress i wykrojnik Sizzix.....





Extremely Alive - tutaj porządziły misty z 13arts, guziki, wykrojniki, siatka malarska, różyczki i liście oraz motyl by Anita's. Całość zwieńczona drewnianym spinaczem Stamperii, ozdobionym przeze mnie. Kolorowo i soczyście...




Ten tag powstał kilka dni temu. Pomogły mi w tym przecudne mgiełki Ayeedy z 13arts z serii pasteli - bardzo polecam! - zielone różyczki też od Aidy, ale dodałam także kwiaty Primy..urzekły mnie turkusy i miętowy odcień kwiatów. Dodałam im blasku brokatem opalizującym (Ayeeda) i doklejając kryształki. Całość spoczywa na serwetce 13arts i jest obrębiona szwem wykonanym białym matowym GelPen'em.






Tutaj rządzi Steampunk :). A wraz z nim papiery Scrapberry's "Mechanical Illusions", stemple Kaiser Craft, zawieszki z retro Kraft Shop, naklejki Scrapberry's i oczywiście tusze Distress.....


 Zachęcam Was do stworzenia choć jednego taga w miesiącu :)!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz