niedziela, 17 kwietnia 2016

Moja pierwsza inspiracja dla "Just Tag It!" - Wyzwanie #8 "Kwiaty na łące"/My first inspiration for "Just Tag It!" Challenge #8 Flowers on meadow"

Początkowo nie mogłam zebrać myśli, co do czego, w jakich kolorach...:) wena przyjść nie chciała..popełniłam pracę zupełnie inną, a dopiero potem: EUREKA! (:D i stało się w niecałe półtorej godziny :) w moich ukochanych ostatnio pastelach..
Mój art journal z tagiem :) - Was także zapraszam do wzięcia udziału w najnowszym wyzwaniu Just Tag It! Kwiatki na łące i do wspólnej zabawy! Temat jest bardzo wdzięczny :)

Pracowałam używając mgiełek 13 arts, kwiatów Primy, dwa motyle w turkusach i zieleni są wycięte z kory (Retro Kraft Shop) + zwykły tekturowy tag ze sznurkiem, stemple i puder do embossingu (biały)

Całość na koniec przybrudziłam trochę białą farbą akrylową, metodą suchego pędzla..


2 komentarze: