niedziela, 17 lipca 2016

Mini projekt "Happy" - krok po kroku, czyli piątkowe popołudnie z mediami 13arts.


Było nudnawe popołudnie..w sumie to miałam ogarnąć warsztacik, umyć blat, poukładać preparaty...No i poukładałam - ale ciut później :).
Wpadła mi w ręce stara tektura, bardzo gruba i twarda, tzw. plecy od bloczku papierów mediowych.


Ponieważ niedawno zakupiłam w 13 arts bardzo fajne gesso - na serio, jest ekstra :) - pomyślałam, że sobie maznę, bo i pędzle mam nowe i to wtedy korci bardzo, by je pobrudzić :)...gesso białe, ale jest też dostępne czarne i clear. Pomazałam, położyłam maski (też 13arts), ułożyłam cegiełki z tektury beermate, wycięte własnoręcznie nożycami do ziół z Ikei :)..znowu gesso, tym razem na cegiełki, potem popsikałam mistami, sypnęłam proszkami Color Duo od 13arts.....tak, powiększam kolekcję mediów od Aidy, bo zwyczajnie je bardzo lubię :) są świetne. 


Serduszko (podobno w stylu skandynawskim, czyli wydłużone) też zagruntowałam bialym gesso, ciut psiknęłam mgiełką i.....wpadły mi w ręce moje nowe pastele suche firmy KOH-I-NOR oraz kredki akwarelowe. No i się zaczęło :). Mazanie, rozcieranie, cieniowanie :). Zabawy było co niemiara! 
Na koniec, do pochlapania, użyłam białego tuszu SplashIt! by Olga Heldwein z.....13 arts :). 
Serducho dostało też fragment motywu z maski, pasujący do reszty.


Bazgroły wokół brzegu oraz napis na cegiełkach zrobiłam zwykłym cienkopisem permanentnym.
Brzegi wykończyłam tuszem Distress, kolor czarny.  


Dziękuję Wam za uwagę :)!  


3 komentarze:

  1. Suuuper efekt i dziękuję za miłe słowa o produktach :* To zawsze dodaje skrzydeł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) a odnośnie produktów..to są po prostu ekstra, sprawdzają się a to trzeba chwalić :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny tutek i efekt koncowy :)

    OdpowiedzUsuń