niedziela, 10 lipca 2016

Nowe wyzwanie Craft Style - Łąka :)

Witajcie moi Drodzy :)
Przedstawiam moją najnowszą pracę, wykonaną - jak to zwykle u mnie bywa - pod osłoną nocy :)
Zupełnie niechcący i bez szczególnego planu, szukając czegoś zupełnie innego, wpadło mi w ręce, wycięte już wcześniej, mini pudełeczko...papier śliczny, bo perłowy, pomyślałam więc "A czemu nie..łączka na wieczku...?"
I stało się, w nocy o północy, rozpoczęłam pracę - z papierowymi kwiatkami, sizalem, magicznymi proszkami od 13arts, perełkami i mistami :)...a wszystko przez wyzwanie ogłoszone przez Craft Style






Pracę zgłaszam na Wyzwanie #25 Łąka organizowane przez Craft Style



 

6 komentarzy:

  1. przepiekna łączka:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Lipcowym Wyzwaniu Craft Style;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudnie ukwiecone wieczko, sliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne pudełko! Pięknie skomponowane i te kolory! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń