piątek, 25 listopada 2016

Czarownica - tutorial step-by-step

Witajcie kochani :)!
Czas odkurzyć klawiaturę bo dawno mnie tu nie było :)
Mam dla Was niedługi tutorial step-by-step, jak samodzielnie i w prosty sposób narysować na karcie ATC czarownicę

Zaczynajmy :)!

1. Docinamy kartę do wymiarów 2,5x3,5 cala (6,4x8,9 cm), bierzemy ołówek, najlepiej by był automatyczny, dobrą gumkę do ścierania oraz coś, za pomocą czego odrysujecie dwa kółka: mniejsze i większe (głowa i korpus)
2. Odrysowujemy wspomniane koła, przy czym zostawiamy około 5mm (może mniej) odstępu między główką a korpusem - tu będzie szyja :)
4. Następnie kreski niepotrzebne wycieramy delikatnie i ostrożnie gumką - uważajcie, by nie zatrzeć linii głównych postaci, to nie koniec pracy z ołówkiem :) i gumką...















 5. Dzielnie kontynuujemy dorysowując kapelusz, oczy, włosy i inne detale.

6. W chwili gdy już jesteśmy zadowolone z efektu, sięgamy po marker firmy np. Sharpie o podwójnej końcówce - nas interesuje teraz ta cienka - nadajemy naszej wiedźmie kontury :)






 7. Gdy wszystko jest już pięknie, znów bierzemy gumkę i ścieramy resztkę ołówka. Uzyskujemy schludny obrazek - hand made :)! 










8. Kolorować można czym się chce - ja najpierw pomyślałam o moich kochanych promarkerach, ale ostatecznie wyciągnęłam tusze Distress i pędzelek nr 1 - plus odrobina wody i jakaś mata się tu przyda. Wiedźmę pokolorowałam tuszami :).







 9. Otwieramy tusz, trochę rozmazujemy na macie, obok psikamy wodą i do dzieła - pędzelek w wodę, a potem maziu-maziu po wybranym kolorze tuszu i na wiedźmę :).














10. Na koniec czekamy aż wszystko pięknie przeschnie i wykańczamy karty - ja u siebie dodałam markerem pajęczynę, poprawiłam księżyc, wyostrzyłam kontury postaci (po wyschnięciu!) i inne detale, jak: pajączki, szew wokół karty, naturalne zagięcia na ubraniu czy kapeluszu.



Bawcie się dobrze tworząc swoje karty ATC :)!

Pozdrowionka! 










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz