wtorek, 10 stycznia 2017

Nowy Rok - Nowe Projekty

Witajcie Kochani :)!
Bardzo dawno mnie tu nie było - z wielu powodów, dla niektórych mogą być one przyziemne, więc daruję sobie tą część :)
Nowy Rok 2017 rozpoczęłam z przytupem - powstała moja firma, malutka ale własna, czyli działalność Dreamy Attic zalegalizowała się.
W ostatnim kwartale 2016 roku poznałam nowe sposoby, techniki dokumentowania codzienności i planowania - są to Project Life oraz Bullet Journal. Starałam się zgłębić tajniki powyższych, po drodze nadarzyła się cudowna okazja czyli oczekiwanie na Boże Narodzenie, i powstał mój pierwszy Grudniownik (ang. December Daily).
Temat Project Life bardzo do mnie trafił, rozpoczynam dokumentowanie nie tylko konkretnych, sezonowych wydarzeń, ale naszej codzienności w 2017 roku.
Kolejnym ważnym krokiem jest organizacja warsztatów artystycznych, o których regularnie będę informowała - będą to mixed media, kolorowanie, scrapbooking, zdobienie drewna.
W planach, właściwie w trakcie już w tej chwili tworzenia, jest pewien autorski projekt, który mam nadzieję zaowocuje niedługo, a i zainteresowanym przyniesie wiele dobrego. Na razie nie zdradzę więcej :). 





Mam nadzieję, że również u Was koniec 2016 i początek 2017 roku zaowocowały czymś pozytywnym, ważnym.

Do zobaczenia wkrótce!

Pati  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz