środa, 15 marca 2017

Kreatywnie Na Co Dzień 2017, czyli piękny marcowy prezent :)!

Halo halo kochani :)
dzisiaj z innej beczki niż zwykle - wciągnęłam się w Project Life tak bardzo, że postanowiłam doskonalić moje dokumentowania wspomnień. Pięknie poprosiłam i dostałam na Dzień Kobiet kurs opracowany i prowadzony przez Kasię z Worqshop.pl   💕💖💕   WARTO BYŁO!   💕💖💕
Słuchajcie, to najlepiej wydane pieniądze od dłuższego czasu! Fajnie podzielony na moduły materiał, pięknie opracowany i podany w formie plików PDF - zaznaczę, że Kasia Mistacoglu jest z nami cały czas podczas trwania kursu: na specjalnie utworzoną grupę wrzucane są posty, a to z wyzwaniem, a to przypominajka, a to motywujący krótki tekst. Pomaga to ogarnąć się i zdyscyplinować, by cały czas w tym BYĆ i starać się robić to w miarę regularnie.


Bo czyż nie pięknie jest złapać cudowne momenty i uwiecznić aparatem po to, by potem ułożyć to wszystko w naszym albumie, przez nas ozdobionym i opisanym? No przecież pięknie 😊. 




 Od wczoraj trwa szaleństwo fotograficzne - hasło "Sfotografuj to, co jesz" czyli pierwsze kroczki na polu fotografii kulinarnej :)

 



Tak więc łapcie za aparaty, czy to w telefonie, czy lustrzanki, albo kompakty i róbcie zdjęcia :)! Przyszła wreszcie wiosna więc okazji do robienia zdjęć i układania kompozycji w Waszych albumach będzie coraz więcej :) - dzień się wydłuża i coraz ładniej za oknem :).

 

Pozdrawiam cieplutko i do następnego razu :)! 
Pati 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz