niedziela, 30 kwietnia 2017

Doodling is great!

Hej Kochani :),
Wczoraj zafundowałam sobie wypad do sklepu z przydaśkami i z półek z akwarelami wygarnęłam wszystkie kolory marki Renesans, jakie znalazłam :). Radocha niesamowita! 
Naturalnie po powrocie do domu natychmiast zaczęły się próby - najpierw stworzyłam sobie paletę barw i podpisałam każdy kolor - to bardzo ułatwia pracę podczas tworzenia projektu: można sobie sprawdzić czy dany odcień pasuje do kompozycji.
Hello Guys :),
Today I went to one of my favourite shop with aaaaaalll nice crafty goodies :) and I bought all liquid Renesans aquarels they had :) It was really big fun for me!
At home I've started with testing them - I made colour pallette, because it makes your work easier: you can check each color before adding to your project.

 



























Kolejnym krokiem było stworzenie akwarelowej karteczki, w baaardzo żywych kolorach :) - Scrapki Wyzwaniowo ogłosiły kolejne wyzwanie o bardzo wdzięcznym temacie: Doodle Hearts.
The next step was creating aquarelle card in really vivid colors - Scrapki Wyzwaniowo annunced new, great challenge: Doodle Hearts :).

A oto moja karteczka akwarelowa z nabazgranymi serduszkami :), którą zgłaszam na to wyzwanie:
And this is my card with my doodled hearts - for a mentioned ScrapkiWyzwaniowo Challenge:


Mam nadzieję, że tak nasyconą kolorami pracą przywołam wreszcie cieplutką wiosnę :).
Do zobaczenia niedługo!
See you soon!




4 komentarze:

  1. Beautiful !!! thank you for joining us for the challenge of Scrapki-wyzwaniowo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, kolorowa, bardzo optymistyczna :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu na Scrapki-wyzwaniowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) a temat wyzwania: SUPER!

      Usuń