środa, 5 kwietnia 2017

Wiosenne karteczki akwarelowe

Hej hej Kochani!
Wiosna już na dobre zagościła za oknem, pięknie zielono się zrobiło, coraz cieplej, dzień po dniu :)...
Wena także inna, tak lekko jakoś i więcej energii człowiek czuje..
Zmalowałam więc karteczki, to dopiero początek, bo dzisiaj odwiedziłam przydasiowy sklep i przytachałam więcej papieru pod bazy kartek, które niedługo powstaną :)

Do obu kartek jako bazy użyłam białego papieru wizytówkowego 246gsm, w delikatne prążki, zakupionego na sztuki w Paper Concept. Rozmiar docinałam sama wedle uznania. Następnie używając wykrojników brzegowych Marianne Design zestaw (CR1362), wykończyłam bazę.



Następnie zaczęłam pracę z dodatkami do kartki. Wszystko zrobiłam samodzielnie: przy pierwszej kartce z kwiatami, naszkicowałam kilka kwiatków i listków cienkopisem, zaciemniłam te obszary, które uznałam, że powinny być ciemniejsze, a potem pomalowałam zwykłymi farbkami akwarelowymi z papiernika - celowo robiąc to niedokładnie, bez zbytniego zwracania uwagi na kontury szkicu. Kwiatki wycięłam i ułożyłam z nich kompozycję, która pod spodem dostała jeszcze kawałeczek gazy. Dodatkowo naszkicowałam jeszcze kwiatki pod spodem otwarcia karteczki i pomalowałam tymi samymi odcieniami akwareli. 
Do kompozycji kwiatowej dołączyłam odręczny napis "wiosna" - po napisaniu wydarłam ten kawałek papieru i nałożyłam na brzegi akwarele. Na sam koniec pochlapałam całość farbkami i dodałam kilka perełek. 





Druga karteczka ma ozdobę w postaci stempla z dziewczynką z misiem, pokolorowanego Promarkerami. Szczerze przyznam, że tutaj było więcej pracy i skupiania się, ponieważ promarkery należy blendować póki są świeżo nałożone na papier - nie można dopuścić do wyschnięcia kolorowanego obszaru, ponieważ wprowadzając kolejny odcień możemy nie uzyskać ładnego przejścia jednego koloru w drugi - powstają brzydkie granice między nimi.




Po kolorowaniu poprawiłam kontury dziewuszki czarnym cienkopisem i wycięłam ją z lekkim dystansem; następnie nakleiłam na kostkach dystansujących by lekko odstawała od tła, i dorysowałam cienkopisem wiszące serduszka. Na koniec dokleiłam słowa, które utworzyły napis Sweet Girl.

Użyte produkty:
- trymer i tablica do bigowania (Martha Stewart)
- papier wizytówkowy 246 gsm (Paper Concept)
- wykrojniki Marianne Design (zestaw CR1362)
- farbki szkolne akwarelowe 18 odcieni (zwykłe z papiernika) 
- pędzel okrągły rozmiar 8 (włosie syntetyczne) 
- kostki dystansujące
- czarny cienkopis
- gaza
- białe półperełki
 - Promarkery Winsor&Newton
- naklejki ze słowami (Tim Holtz)

Do następnego razu 🙆 ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz