sobota, 6 maja 2017

Art Journal - "Now is the right time"

Hej kochani :),
często słyszymy stwierdzenia pokroju "masz jeszcze czas", "nie mam czasu", "doba jest za krótka" (tu się akurat zgodzę 😆), "śpiesz się!" i tak dalej, i tak dalej........a tak naprawdę każdy czas jest dobry by stworzyć coś miłego dla oka i duszy.
Wczoraj udałam się do Retro Kraft Shop po odbiór zamówienia, no i tradycyjnie wyszłam z większą torbą niż to zaplanowałam. Ale już się przyzwyczaiłam - trudno, tak mam.
Zakupiłam m.in. fantastyczny Dylusions Creative Diary czyli ekstra księgę do art journaling'u.
Chcę podzielić się z Wami moim pierwszym stworzonym w nim art journal'em :)











Papier w książce jest gruby i ma kolor kremowy. Świetna okładka z beżowej, mocnej tektury i mocne szycie kart zapewnia jej trwałość. W środku na jednej z okładek jest wklejona koperta, do któej można włożyć co chcemy: skrawki papieru, może ozdoby.
Do wykonania swojego journala użyłam:
- białego gesso do zagruntowania kart
- mgiełek Distress, kolory fiolet i zieleń morska
- farby akrylowej Pentart odcień róż neonowy
- art stones firmy Pentart
- brokat
- stempli Finnabair
- brads'ów firmy Prima
- czarnej nici
- gel medium 13arts
- proszek Lemon Yellow 13arts
- drucika kreatywnego w kolorze ciemnego turkusu
- czarnego cienkopisu permanentnego     
- woda w sprayu (zawsze pod ręką)  

Ponieważ dzisiaj jest Światowy Dzień Scrapbookingu i Wam życzę udanego tworzenia - dzień jeszcze się nie skończył, macie czas do północy :)!  

Do następnego razu!
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz