sobota, 6 maja 2017

Junk Art? No pewnie, to proste!

Cześć :),
Zastanówcie się, ile posiadacie teoretycznie nieprzydatnych przedmiotów lub takich, którym zaczęliście nadawać inny kształt, mediować i nic z tego nie wyszło? Hmm, na pewno coś się znajdzie.
Zainteresował mnie nowy cykl wyzwań Retro Team'u prowadzony przez DT Retro Kraft Shop. Fantastyczny maraton, mocno pobudzający wyobraźnię, trafił prosto do mojego serducha. Wyzwanie, w którym biorę udział, prowadzi Karolina Bukowska i ma ono trzy żelazne zasady: trzy ozdoby, jedno medium i trzy kolory farby, oraz kilka innych rzeczy (które każdy ma w domu) bez ograniczeń.
Ekstra sprawa - nie każdy ma szafę pełną preparatów i przydaśków, a zrobić coś pięknego z ograniczonej listy półproduktów wyrównuje szanse uczestników :). I to też jest mega fajne.

Ja wygrzebałam z pudeł kawałek klocka drewnianego, który dostałam w ramach gratisu i który  zapewne miał być domkiem, ale pozostał w fazie tworzenia, bo z jednej strony drewno było jeszcze "włochate" :), całość zupełnie nie tknięta szlifierką. Pomyślałam "nada się". Zaczęłam nad nim pracować.







Zgłaszam swoją pracę na wyzwanie Retro Team'u, rzucone przez Karolinę Bukowską :)


Do wykonania projektu użyłam, zgodnie z wytycznymi Karoliny:
- kawałka klocka drewnianego, który czekał na celny rzut do kosza ;)
- 1 medium: białe gesso
- 3 farb: zwykłej czarnej akrylowej i dwóch odcieni z serii ArtAlchemy Opal Magic Blue Gold i Green Gold (Finnabair)
- sznurka
- gazy
- sizalu
- kleju do decoupage Dala i kleju na gorąco do przytwierdzenia elementów metalowych
- 3 elementów ozdobnych metalowych: mucha z zegarem, sentencja (Tim Holtz) i skrzydła

Mam nadzieję, że udało mi się przekonać Was do poszperania w tych miejscach, do których nie zaglądaliście od dawna :). Stwórzcie coś wyjątkowego ze zwykłych rzeczy. 
Powodzenia!



6 komentarzy:

  1. Ależ piękna ta faktura, i ta kolorystyka kontrastowa, ale bardzo spójna... Bardzo to do mnie przemawia. :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Retro Teamu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, jakby utkany z marzeń i snów. Bardzo do mnie przemawia ten kolor. Pozdrawiam i dziękuję za udział w Retro wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam każdy detal, każdą ciapkę ! I moje ukochane ,, bzzz" <3 Dzięki za udział w wyzwaniu Retro Teamu!

    OdpowiedzUsuń