wtorek, 20 czerwca 2017

Tagi z wróżkami - inspiracja twórczością Sylwii Gryczuk

Witajcie,
jakiś czas temu pokusiłam się o próbę wykonania tagów na tekturkach po stemplach Finn a potem wykończenia tych małych projektów, których motywem przewodnim są wróżki. Istotki wszystkim znane, tym bardziej, że ta "wyjątkowa odmiana" wróżek pierwotnie wyszła spod ręki Sylwii Gryczuk, znanej wszystkim jako TandiArt. Sylwia tworzy cudne grafiki, których głównymi bohaterkami są właśnie wróżki - i mimo, iż daleko mi do swobody, z jaką autorka rysuje te istotki, to jednak cały czas sprawia mi przyjemność wykonywanie prac właśnie z nimi :).


Najpierw w ruch poszło gesso, powierzchnię tektury trzeba zagruntować, by nadać mu jakieś tło i jednocześnie stworzyć powierzchnię, do której łatwo przylgną media.



Drugim krokiem było ostemplowanie bazy tagów i naszkicowanie postaci wróżek.
Teraz przyjdzie czas na akwarele w płynie firmy Renesans :) - które po prostu UWIELBIAM. 
Niektóre miejsca, detale zostały pomalowane farbami akrylowymi firmy Daily Art.     


Po wyschnięciu farb, dopracowaniu tła i pobazgroleniu "tu i tam" cienkim markerem, kontury zostały poprawione specjalną kredką firmy Koh-I-Noor, do rysowania/pisania na szkle czy metalu. Tą samą kredką wycieniowałam brzegi pracy - cienie (zabrudzenia) zrobiłam również tam, gdzie uznałam, że będą ładnie wyglądały.


Na sam koniec zrobiłam chlapania - czarnym i białym gesso, oraz używając brokatu i markera Uni POSCA w kolorze białym.

Mam nadzieję, że choć jedną osobę zdołałam zainspirować :). 

 Pozdrawiam i do następnego razu!

 





2 komentarze:

  1. Sa cudownie magiczne;) I bardzo dziekuje za mile slowa 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia, dziękuję bardzo :) twoje dobre słowo jest dla mnie bardzo ważne!

      Usuń