środa, 16 sierpnia 2017

Warsztaty w Agaterii - fotorelacja :)

Cześć :),
troszkę czasu upłynęło, ale i tak fotorelacja warsztatowa być musi :). 
W lipcu w pracowni Agateria Craft w Warszawie miałam ogromną przyjemność poprowadzić warsztaty mixed mediowe. Towarzystwo doborowe :) - bo i temat był wdzięczny: Morskie Opowieści i Szkatuła z muszlami.
Poniżej kilka zdjęć z tego cudownie spędzonego czasu :)...

 Ciężko pracowałyśmy :)...

  ale humor nam dopisywał :)



 Mocno skupione...



 Musiałam wyrwać dziewczyny ze stanu skupienia :)...
pokazując śliczne maski Agaterii

 i pokazując jak pracować z nowością Agaterii - pastą modelującą :)  


 Agata zapatrzyła się na Dorotę, gadającą do swojej szkatuły (:D...

 O, o o!!! Właśnie tak...! - rzekła Dorota...
😁

 Baza pod muszle i żelastwo gotowa :)...


 Wszystko sklejone i pokryte gesso...

 ale Dorota dalej gada do szkatuły...
😁

 No i mnie przyłapały 😉...

 Ostatnie szlify...

*****
Prace dziewczyn wyszły przepięknie :)!   

Ewa - kocha pastele


Agata - też pokochała pastelową wersję szkatuły..


Agnieszka - specjalistka od pięknego antycznego wykończenia


Dorocie jest zielono - odkąd pamiętam :)

 A mi rdzawo :)


Do kompletu stworzone zostały tagi




Wzorem był mój tag..

Pracownia Agaterii to świetne miejsce na zakupy, że o przemiłej i ciepłej właścicielce nie wspomnę. Zaglądajcie na stronę sklepu i śmiało - tam są same fajne rzeczy :). 

Pozdrawiam cieplutko i do rychłego zobaczenia :)!

Patrycja
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz