sobota, 7 października 2017

Card Making Day 2017 - zabawa z Agateria Craft


Witajcie Kochani :)!
Dzisiaj obchodzimy Card Making Day i z tej okazji składam wszystkim kreatywnym duszom serdeczne życzenia! Oby wena Was nie opuszczała i pomysły rodziły się same w Waszych głowach!
Wraz z całym zespołem Agateria Craft przygotowałysmy dla Was super zabawę - blog hop. Szczegóły znajdziecie na blogu Agaterii, w specjalnie na tą okazję przygotowanym poscie.

Hello Everyone! Today we celebrate Card Making Day and I want to wish you all the best, neverending inspiration and lots of great ideas :)! With Agateria Craft Design Team we prepared a special game for you - a bingo blog-hop; more details you'll find on Agateria Craft blog.


Z pewnoscią znacie zasady tej zabawy, ale dla niektórych może to być nowość, więc przypominam, że polega ona na przechodzeniu przez wskazane blogi, w wyznaczonej kolejności, i zbieranie ukrytych w naszych pracach słów, które na końcu utworzą hasło.

I think most of us know the rules but just to remind: the game is about going from one blog to another in a pre-established order to find words creating together the final password.

Ja przygotowałam kartkę :) moja linia z bingo to maska-koronka-kwiaty
I made a card :) my bingo choice is mask-lace-flowers



Element hasła, który przypadł mi, to jednoczesnie ostatnie jego słowo, a więc jest to również ostatni blog, na który musicie "przyhopać" :) - znajdźcie je na mojej pracy :) z motywującym credo, przygotowanej specjalnie na tą okazję.
Jestes tu i szukasz ostatniego słowa? BRAWO, GRATULUJĘ :)!

My part of password is also the last word you need to find on my project - a card with positive credo :). My blog is the last one to "hop" :) - so if you are here, GOOD FOR YOU, CONGRATULATIONS :)!



Do wykonania kartki użyłam maski wianka, papierów z kolekcji Oh Hello Spring arkusz 2/6 i 6/6, elementów z arkusza do wycinania, shaker boxa w kształcie kwiatka, stempla, pasty modelującej, kawałka koronki, cekinów i kryształków samoprzylepnych oraz kwiatów.



Znaleźliscie ostatnie, brakujące słowo :)?
Did you find the last, missing word :)?


Miłej zabawy!
Have fun!

 

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i zapraszam do wspólnej zabawy :)!

      Usuń
  2. Piękna praca;-) Happy Card Making Day!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca. Udanego i kreatywnego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Happy Card Making Day.
    "Przyhopałam", znalazłam, trzeba brać się do roboty :)
    Piękna, radosna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się że przyhopałaś :) twórczej weny życzę :)!

      Usuń